2013年9月2日 星期一

貓的性格 - 古古篇

上次講過渣渣的性格, 今次講下細佬古古的。經過兩個多月的觀察, 古古的性格是: 任性, 黏人, 好動 點解話佢任性呢? 古古只要想到自己想做的事就會去做, 不管你跟他說什麼, 說了多少次。例如入廚房同廁所。平時廚房門同廁所門都要關上的, 只要一忘記關上, 古古就好似開心大發現咁衝入去八卦。 古古又超級不喜歡別人碰他的手手, 每次幫他剪指甲也花我很多功夫。 但古古有很令人疼愛的一面, 就是黏人, 每次我坐在電腦枱前, 佢都會跳上我的大脾, 阻住我玩電腦... 坐坐下仲要訓著埋, 訓一訓就一小時... 腳都軟埋。(但我好ENJOY) [(love struck)] 古古比渣渣好動很多, 咩玩具都岩玩, 毛毛球啦, 毛毛條啦, 紙巾啦, 羽毛啦, 公仔啦, 連我的手也是他的玩具...... 不過最喜歡的應該是毛毛球。 同貓貓玩其實真係有好多方法, 搵岩一套, 主人唔洗點郁佢地都會玩得好開心。最喜歡用手同佢玩HIDE AND SEEK, 找個咕褥 (大脾也可以), 將隻手伸出伸入, 佢地就會撲埋黎, 捉下佢隻手仔, 又可增進感情~

沒有留言:

張貼留言