2013年9月30日 星期一

海洋公園哈佬喂2013 - 日間篇

前兩日收到南瓜貓的背帶裙, 急不及待就決定去海洋公園哈佬喂著。
 
話說好多年都無去過哈佬喂了。今次朋友公司包場, 就決定去啦~~~~
 
雖然一點就可以入場, 但係我地四點先到...
 
點都要黎張到此一遊相
 
Total 有六間鬼屋, 三間驚嚇, 三間小兒科, 其中兩間可以影相, 包括"古靈精怪魔法屋"同南瓜怪傑工作室"。
另外仲有一個重要任務, 就係同所有扮鬼的工作人員合照。(到了晚上, 我拿的相機竟然忘了帶閃光燈!!!! 之後唯有靠朋友幫我影了。)
第一個玩的就是"羅蘭靈異古董店"。本人覺得呢個已經係最驚嚇的鬼屋... 但都嚇唔到我。(唔通係我老左所以冇以前咁細膽?! 定係哈佬喂真係渣左?!)
 
羅蘭靈異古董店門口
然後去一下香港老大街, 之前開左咁耐都未去過。不過原來只係攤位遊戲同食東西的地方。

 
再上去玩古靈精怪魔法屋, 因為可以影相, 所以留左好耐, 入面仲要冇咩人, 超正, 包場的好處。
 
 

 
 
落番去參觀南瓜怪傑工作室, 又因為可以影相玩了好耐。
 

南瓜怪傑工作室內
之後準備上山時才發現忘了去睇魚, 立即番去海洋奇觀。呢個新的水族館, 上次已經miss 左, 今次終於睇番, 好大好靚。假如我住南區, 一定買年票日日黎行下。




 
行完出黎, 天都黑晒, 搭纜車上山去~~~ 待續
 
在香港老大街的電車上與Cony 合照
古靈精怪魔法屋內
南極其觀的佈景板

 




沒有留言:

張貼留言